fredag 28 september 2012

Nya Lack

Här fylls det på bland lackerna. Min sambo köpte med sig två lack från LA Colors när han var på kurs i Malmö sist. Har inga lack från det märket innan så det ska bli spännande att prova dom. Köpte även tre lack från IsaDoras höstkollektion.


Wired, en fin djup blå metallic

Tropical Storm, mörkt gråmetallic

Black Amethyst

Silk Road

Oasis

Från början hade jag tänkt att jag bara skulle köpa Oasis från IsaDora, men när jag såg hela kollektionen i butiken så ville jag ju såklart ha alla lacken. Men jag fick begränsa mig lite så det blev tre stycken. Har någon av er testat LA Colors lacken? Vad tyckte ni om dom isåfall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!