fredag 28 september 2012

NOTD LA Colors Tropical Storm

Detta är det första lacket från LA Colors och det är jättefint. Det har fint djup och liv i färgen. Det är mörkgrått och har metallic finnish. Detta fick jag lacka tre lager med och det hade nog inte varit dumt med ett fjärde, det är något flammigt på en del ställen. Men det är absolut inget man stör sig på. Det var enkelt att lacka med, penseln hade dock gott kunna varit lite bredare. Torktiden var helt ok. Jag har använt CND Ridge Out och Air Dry.


På bilderna har jag haft lacket en hård dag på jobbet, så lite tip wear och vitt lack från en fransk manikyr jag gjorde hamnade på ringfingret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!