måndag 24 september 2012

IsaDora Jewels of the Orient

Jewels of the Orient är den första nagellackskollektionen som fått ett eget namn, sådant gillar vi! Det blir alltid trevligare om en kollektion har ett namn tycker jag.

"Inspirationen kommer från de varma, dynamiska färgerna som symboliserar Orienten." I kollektionen ingår hela 12 st lack, allt från rött till lila, till blått till orange. Ja det är ett ganska brett färgspektra och jag tycker att kollektionen känns väl sammansatt och har trevliga höstfärger med en och annan färgklick.

Det lack som lockar mig mest är Oasis, som ser mycket intressant ut. Lacken ska finnas ute i butik nu och kostar 69:- styck. Har ni kikat på lacken än? Är det något speciellt lack som faller er på läppen?


1 kommentar:

  1. Har sex stycken, har använt Oasis och Ancient Ruby, ÄLSKAR Ancient Ruby trots att den inte riktigt motsvarar sitt utseende i flaskan. Oasis blev lite tråkigare på naglarna än i flaskan, glittret dök undan lite. Kommer använda sönder allihopa i höst iallafall, det känner jag på mig!

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!