fredag 27 juli 2012

Osis Dust It

Jag använder Dust It i mitt hår i princip varje dag, perfekt för att få lite volym i håret. Det är smidigt att applicera, man får dock vara lite försiktig så man inte överdoserar. Så masserar man in det en stund så får man fin volym som håller, man kan även styla håret med den då den ger bra stadga till håret. Finns på olika frisersalonger och kostar ca 200:- om jag inte minns fel. Kommer köpa denna igen men kommer prova andra liknande produkter innan skulle jag tro.

2 kommentarer:

  1. Jag kommer aldrig överens med min dustit, ska ge den en chans till imorgon tror jag :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte riktigt fastnat för stylingpuder tycker de får mitt hår att kännas skitigt, fast jag kanske bara har testat fel sort?

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!