söndag 24 juni 2012

Recension Make up store Brush cleansing soap

Denna "hårdtvål" är gjord för rengöring av make up borstar och kommer från Make up store. Har för mig att den kostade 135:- vilket är helt ok med tanke på att den håller i en mindre evighet.
Den är antibakteriell också!

Den här tvålen är verkligen dryg, jag har använt den flera flera gånger och det syns knappt. Har använt baksidan så det syns inte på bilden. Den får verkligen borstarna helt rena från smuts och färg. Så mina vita borstar blir som nya, även de som inte är vita men de vita syns det ju mest på. Den torkar inte ut håren och jag tycker den är super bra och smidig att använda. Priset är inte så farligt med tanke på hur länge den varar och vad jag har lagt på andra brush cleansers. Kommer förmodligen att prova en annan när denna är slut, om jag kan vänta så läge vill säga, men helt klart en annan sån här hård tvål kommer det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!