måndag 14 maj 2012

Recension Omnisens Paris hand cream

Denna fick man på hotellet jag bodde på för ett tag sen, tillsammans med några andra produkter från samma märke. Kändes lite lyxigt trots att jag aldrig hört talas om märket innan.

Iallafall så vet jag egentligen inget om hand krämen direkt. Men jag vet ju vad de används till och denna borde ju inte vara något undantag eller hur?

Den känns aningen lätt i konsistensen, men den smörjer bra. Då jag inte har super torra händer så har denna funkat bra till mig. Tror dock att den kan blir något för klen under vinterhalvåret för de med lite torrare händer. Men tror att den passar de flesta under sommarhalvåret.

Har ingen aning om vart man kan köpa dessa, om det ens går. Men ska ni bo på nåt first hotels hotell så var first lady rummet att rekommendera.

Lite tråkigt att den kommer i burk bara, känns lite sådär, även om den är fin så känns tub mer hygieniskt.

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!