måndag 28 maj 2012

Gekås shopping


För ett litet tag sen var jag på Gekås (igen, händer att vi åker förbi eller är i närheten av andra orsaker och då passar jag på :))
Jag köpte lite nagellack, en parfym och Lumenes eyeshadowprimer, i skönhetsväg.
Parfymen är Beyonces Heat Rush, doftar härligt fruktigt, nästan lite jordgubb.
Såhär ser förpackningen till primern ut, en praktisk och hygienisk klämtub.
Med en smal pip, jag betalade någonstans mellan 60-70:- för den vilket jag tycker är ett fynd!
Nu lacken... Detta orangea kommer från Claudia och heter Sunrise Special
Detta härligt blå med turkost skimmer heter Ocean Deep
Det sista lacket från Claudia heter In Disguise och är brunbeigeaktigt med silvrigt skimmer och silvriga flecks
Slutligen blågröna Blue Reef från Loreal

Jag betalade 10:- styck för Claudia lacken och 45:- för Loreal lacket, tror jag betalade ca 170:- för parymen. jag har gjort riktiga fynd. Har ni gjort några trevliga fynd sista tiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!