tisdag 8 maj 2012

Budget favorit

Denna duo med bronzer och rouge är perfekt nu på våren med de fina färgerna. De ger lagom med färg och rouget ger även lite lyster. Passar de flesta hudtoner. Kommer från ELF och kostar mellan runt 50 lappen om jag inte minns fel. Den är från deras Studio line. Det enda minuset är att den täpper till mina porer om jag använder den för många dagar i rad, typ tre. Min hud blir lätt igen täppt så måste vara ganska noga med vad jag använder. Men älskar denna så den åker på titt som tätt och är en sån där produkt man gärna sträcker sig efter.

Väldigt prisvärd måste jag säga. Den är ganska så stor, det är ganska stora kakor så man får mycket produkt för pengarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!