måndag 6 februari 2012

The Balm Nude' Tude

Det senaste tillskottet bland mina paletter är The Balms Nude' Tude. Den skiljer sig väldigt mycket från Urban Decays Naked palette men den tillhör ändå nude kategorin. Skuggorna är väldigt pigmenterade och mjuka. Väldigt lätta att jobba med skuggan Silly blir dock inte alls så glittrig på som den ser ut i panen men det gör inte mig nåt för jag är inte superförtjust i att använda glittriga skuggor på mig själv..
Här kommer lite bilder på den

Jag gillar den här typen av förpackning, smidiga och tar inte särskilt mycket plats.

2 kommentarer:

  1. Ser ut att vara riktigt snygga skuggor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dom är såå fina :) helt klart ett bra köp :) perfekt att ta med när man reser

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!