torsdag 8 december 2011

Vill ha!

Gah!!! Fick direkt ett hamskt ha begär när jag såg att Urban Decay kommit ut med en Naked palette 2. Har den första upplagan och är löjligt förtjust i den och nummer 2 ser ut att vara minst lika fin. Vet dock inte om den är i limited edition eller parmanent.. Men har för mig att jag läste någonstans att den bara är LE.
Den har i alla fall redan börjat säljas i USA och är man villig betala en rejäl slant så går den köpa från ebay. Men då för över 100 dollar vilket jag tycker känns lite väl mycket. Hoppas de bestämmer sig för att göra den permanent så kanske priserna på ebay går ner..
Vad säger ni? Någon mer som fick ha begär?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!