torsdag 29 december 2011

Recension Nivea Gentle Eye make up remover waterproof

Detta är en ögonmake up remover från Nivea. Den funkar för de med linser och även de med känsliga ögon. Den ska också ta bort vattenfast make up. Den är i mjölk formula. Den kostar ca 50:- och finns nästan överallt där Nivea säljs.
Tycker den funkar jätte bra, mitt enda klagomål på den är att man måste jobba en hel del med den för att få bort vattenfast mascara. Men den är snäll mot ögonen och gör sitt jobb bra på "vanlig" mascara. Så jag rekommenderar den inte till vattenfast make up. Så jag tycker egentligen de borde byta formulan så att den tar vattenfast bättre.
Men för det priset så är det ett bra budget alternativ.
Jag kommer att köpa den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!